saker du inte visste om mig.

Känner att det var ett tag sen jag skrev några saker ni inte visste om mig. Så då tar vi det nu!

1. HATAR BANAN FLOUR eller vad det nu heter, smakar ju verkligen skit. Tog det idag i skolan och vill aldrig göra om det igen. Smaken går ju inte bort heller.

2. Följer desperatde Housewives ( stavning) och grey´s anatomy. Väldigt intressant att veta.

3. Tror jag tappat bort mitt bankort -_- duktigt säger jag bara.

4. Hatar när man försöker göra något jätte länge och när man frågar någon om hjälp så klarar dem det direkt...

5. Har klippt av den här strängen man har under läppen eller hur man ska förklara, gjorde det för ett par år sen för jag kunde ta up min läp för mycket eller något hahah!

Det var några VÄLDIGT INTRESSANTA saker som nu inte visste om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0