Sista gången jag ser dig..

Hej!

Åkte tidigt till Nina idag och både Emelie och pappa följde med till stallet. Det var väldigt härligt att vara där och jag försökte att inte tänka på att det var sista gången jag skulle få se henne. Red lite barbacka i paddocken och hon var jätte härlig. Ibörjan var hon jätte studsig och fick inte med sig bakbenen riktigt i traven, men efter lite jobb med bommarna gick hon mycket bättre och även jag satt lite bättre. Emelie hjälpte till med att påminna mig med att jag ska dra tillbaks axlarna, tänkte på det ett tag men sen åkte dem fram igen. Men men, bara att öva på.
Hon gick ganska br aöver bommarna, ibland fick jag inte den perfekta balansen över och då slog hon i bommen. Men fick många fina steg över. Red i ca 1 timma och sen släppte jag ut henne i hagen och åkte hem. Jag kan inte fatta att det här är sista gången jag ser henne. Egentligen skulle jag hälsat på henne efter jag slutat någon gång under sommaren men nu går ju inte det, Nina är ju till salu och en ny ägare kommer pyssla om henne. Men alla måste leva vidare. Man måste ju tänka possitivt, nu ska hon komma till en bra ägare som verkligen visar henne kärlek. Inte för att vi inte har gjort det men ni fattar vad jag menar.

Jag kommer alltid att sakna och älska dig Ninas- Misstake!

Smakprov från dagen:








Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag lägger 75 kr på grimman!

2011-05-21 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0