Sjuuk

Har gått hela kvällen med halsont som plågar mig ännu. Vet inte riktigt om jag kommer bli bättre över natten men hoppas på det eftersom jag har ett viktigt prov imorgon som måste göras för att jag ska kunna hålla mitt vg i SO. Jag hoppas i vilket fall som helst bli bättre så fort som möjligt eftersom jag inte kan konsentrera mig nu, har skitont, kan inte prata. Jag lider rent ut sagt rätt rejält!

Största anledningen till varför jag måste bli frisk är väl att sjöis är redan nu på fredag! Gissa om jag är taggad! Ni kommer bli bombade med massvis av bilder, vare sig ni vill eller inte haha!

Nej, nu ska jag ta en varm dusch och sen smörja in min hals med vicks, sova och hoppas på en bättre dag imorgon. Någon läsare som har ett bra tips om man har halsont, eller typ precis där man sväljer, på sidorna... Svårt att förklara men någon där ute måste ha varit med om samma sak som mig?

Ha de bra så ses vi imorgon! Då laddar jag med MASSA uppdatering! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0