Sorgligt men Sant..

Igår hade jag inte tid med att berätta om det som var sorligt men sant så gör det nu istället.
Nu har jag Kepsen 2 dagar i veckan, Fredag och Söndag. Alltså har jag inte Spike längre. Lite sorgligt är det ändå. Men nu är det andra tjejer som ska börja rida honom, så nu får han några i hans egna storlek. Ena tjejen har vart medryttare på lilla Agnes innan och nu när dem ska flytta så ska dem börja på Spike. Den lilla tjejen tyckte även att hon hade börjat bli lite stor för Agnes. Sen är det Kepsens förra medryttares dotter som ska rida honom lite. Har faktiskt aldrig sett dem rida men jag tror säkert att dem är duktiga ryttare. Nu kanske ni undrar varför jag inte ska ha honom en dag och det är för att det inte ska bli för många som rider Spike. Men jag hoppas att jag får rida honom någon gång ibland.

Haft många fina stunder med den lilla ponnyn, faktiskt hans fel att jag behöver bjuda på tårta i stallet hahah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0