Svarar på en fråga

Hej!

Vi hade ju som sagt frågestund, nu hinner jag inte svara på alla mina frågor men gör som anna, svarar på en iallafall.

Från agnes.

Har ni bra självförtroende?
Sköter ni era (?) hästar helt själv eller har ni föräldrar eller bekanta som mockar osv?


Svar;
Mitt självförtroende, det beror lite på i vilken situation... Men kan säga att den inte är sååå himla bra. I vissa samanhang tänker jag inte på vad andra säger och tycker och jag står nästan alltid för vad jag har sagt/tycker. Men i vissa samanhang blir det svårt, jag tycker jag är baksdålig och vill spola tillbaka och ändra allt.
Kortfattat; det är inte dåligt, men det är inte heller bra!

Ja, jag sköter allt själv, min mamma och pappa är inte så hästintresserade, speciellt inte pappa som har både astma och allergisk mot hästar... Inte bra asså, annars hade han varit till hjälp eftersom feffe trivs med han, det har jag märkt tydligt, alltid öronen framåt, lugn och snäll, nyfiken och väldigt rar när pappa är i närheten! Så han har till och med fått prova att skritta på han några varv, feffe var lika snäll som alltid!

Mamma har dock inte hängt med många gånger, bara någon enstaka dag. Lite tråkigt, men eftersom hon inte kan något och jag har för dåligt tålamod till att lära ut vill jag inte ha med henne ut heller, hehe! Sen vet jag att det hade varit skönt med någon förälder som hade hjälpt till med saker, underlättar och det tar kortare tid i stallet dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0