Vilka läser ni?

"kan inte ni skriva vilka bloggar ni brukar läsa? Typ vardagligen, och vad ni tycker om dem bloggarna?"

Jag brukar läsa: teamsl, dressyrmupparnaponnysanning, ponnytvillingar, hastoponnyskvaller, och ibland ponilovers, alla nämnda är hästbloggar.

Utöver det läser jag: Megapixlar, fokis, ibland isabelles, andelle och sannalitens, kan ibland hända att jag slinker in på warnmark också.  (Ger mig bra inspration)

Tycker alla skriver på ett riktigt trevligt sätt och bjuder på intressanta inlägg, med tips och bra idéer!

Vilka bloggar läser ni?


Kommentarer
Postat av: sandra

en väldigt bra blogg är: www.ponnyysidan.devote.se

rekomenderas starkt!!

2011-05-29 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0