bättre sent än aldrig.

Hej där!

Datan lagga igår och inlägget fösvann när jag skulle publisera det osv. Så tar ett nytt försök på att göra det idag istället!

Igår red jag inte, hade båttom hem, men fixade hans saker och lite sånt i alla fall. Inget speciellt hände så finns inget intressant att skriva om heller :/

Onsdags:

jag fixade allt och sen kom Linnea & Pappa för att kolla lite på mig och för att Linnea skulle få skritta några varv. Feffe gick rätt bra och han var väldigt framåt och pigg vilket gillades, tror nog det berode rätt mycket på vädret eftersom det blåste rejält och regnade också. Iallafall, jag trava på ordentligt och arbetade mycket med små volter, samt förstora/förminska volten. Böt varv mycket och gjorde även lite skänkelvikning... Första gången gick jättebra, och han gick nästan hela kortsidan. Andra gången ville han inte längre, min fick till det lite iallafall. Dock trampade han inte under sig med bakbenen något vidare bra.

Min insats var ändå helt okej, tänkt mycket på att ha händerna i rätt ställning och fick till det stundstal, men måste träna meeera... Problemet ska bort!

Men jag är ändå nöjd från i onsdags, pollen var duktig!

Bilder kommer strax!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0