Dagens fråga

johanna om Avis:
vilken vecka var ni på sjöis??

Svar; Jag och Anna var på sjöis vecka 27 sommaren 2010 ;) De var sjukt kul, det bästa ridlägret vi varit på tillsammans! Detta året ska vi dit samma vecka igen och vi har även plussat på med några dagar till, vi ska nämligen dit på tredagars också, man kan inte besöka stället för många gånger på en sommar! Jag tror att vi kommer åka dit på läger enda tills vi inte får mer, och därefter kanske bli ledare eller liknande! Annars kommer vi sakna stället och dom underbara hästarna & männiksorna där föör mycket!



Här är alla lägerbarnen under veckan vi var där, vi fick bäst väder på hela sommaren, haha! Gud ville oss väl... De va bara synd då att jag skada min armbåge och fick rida ensam med en ledare och sånt, och sen ramlade jag såklart av på armen när jag hoppade, lyckat! På riktigt faktiskt, det gjorde så att det slutade verka i armbågen! Minnen som stannar kvar i mitt hjärta hela livet ut! Och var där med bästa vännerna!

Sjöstjärnan är verkligen något att rekomendera, för att komma till deras hemsida klicka här


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska dit vecka 30 :)

men hur var hästarna och ledarna och så?

var det fint och kul ridlektionär?

hur högt fick man hoppa och så?

tacksam för svar :)

2011-04-03 @ 20:50:49
Postat av: Anonym

gärna bilder också :)

2011-04-03 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0