Palla va anonym...

Haha, folk är bara för roliga! Har man inget bättre liv än att sitta och kranka ner andra, okej? Men tänkte bara ta upp det här en gång för alla. Så slipper man kommentera så fullständigt onödiga och efterblivna kommentarer som denna ;) Angående detta inlägget

E om Dagens fråga:
Är det så bra att hoppa en häst med tidigare skador & med höftproblem? Tror du att hästägaren skulle uppskatta det om hon fick reda på det?! Jag som tidigare hästägare kan inte låta bli att bli lite irriterad på oansvariga medryttare!

Svar; Ehhh? Jag har inte hoppat han eftersom han har haft cancer i framknäna, och hur vet du om det var allvarligt eller inte osv... Och höftproblemet gör inte att han inte får hoppa, bara att han inte får rida på små volter och sånt. Och Carina veet att jag aldrig skulle hoppat med han eller gjort något jag inte fick göra?
Det jag skrev i det inlägget var att han hoppade över en bäck, inte var jag berädd på det, jag trodde han skulle gå över som tex Feffe. Jag valde eller tvingade honom inte till att hoppa över, det valde han. Hade jag varit berädd och visste att han skulle hoppat över skulle jag försökt stoppa det. Och ett enda hopp tror jag inte skadar han så han dör eller liknande. 
Och hahhahhaha, kallar du mig oansvarig? Har du ens träffat mig, ni alla är så otroligt roliga och påstår & tror att ni kan allt. Fan komiskt :D Tycker du ska prata med tex Ferdinands ägare, då får du reda på sanningen. Hade jag varit oansvarig skulle jag nog fått sluta på Ferdinand, vilket jag inte  gjort. Så snälla små roliga ungar där ute. Haha, lägg ner :D Så slipper vi förklara allt om och om igen, kan ni inte bara tänka såhär; aha, men hon kanske inte var berädd på det? Istället för sådär; Men guuud, såå oansvarig som hoppar över en liten bäck!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0